Är du en kommersiell person med god förståelse för kunders behov?

Har du arbetat som Product Manager och har bra koll på marknadsrelaterade frågor? Har du dessutom arbetat i en internationell miljö? Då har vi arbetet för dig!

Vi söker en Product Manager till vår verksamhet i Hindås. Som Product Manager kommer du få en nyckelroll inom organisationen och bland annat ansvara för att hålla ihop Aspens erbjudande och produktportfölj. Du kommer att initiera, driva och koordinera produktaktiviteter både internt och externt. I din roll stöttar du Aspens organisation med marknadsmässig och teknisk kunskap om produkterna och arbetar aktivt med omvärldsbevakning.

Du har akademisk utbildning med relevant inriktning, t ex marknad eller teknik. Det är viktigt att du har god teknisk förståelse och tydlig kommersiell profil. För att lyckas väl i rollen ser vi att du har arbetat i en liknande roll tidigare. Du har förmågan att arbeta med en bred omfattning av arbetsuppgifter inom både marknad och produktutveckling. Det är meriterande om du har erfarenhet av maskiner inom skog och trädgård eller bränslerelaterad bakgrund. Du är nyfiken och en kreativ, pragmatisk problemlösare som trivs i en föränderlig miljö. Det är viktigt att du har en mycket god kommunikationsförmåga, både i tal och skrift på svenska och engelska.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

För information, kontakta gärna rekryteringskonsult Veronica Forsman på Randstad, veronica.forsman@randstad.se eller tel. 0733-434342. Sista ansökningsdag är den 7 maj 2017. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt via länk nedan.